søndag den 25. november 2007

Hat

Jeg vil jo ikke sige noget, I var jo alle ret kritiske mht mit hatteindkøb. Men hende kunsthåndværkeren har nu forespurgt, om det ville ok, hvis hun lavede nogle flere hatte efter min model ( normalt laver hun kun unikater). Fordi min model overraskende er blevet udtaget og vist i en meget besøgt modeblog - og nu vil alle ha en sådan hat. Min hat, for at være hel præcis. Min hattemager hedder iøvrigt Ella og er bosat i New York. Og jeg glæder mig bare så meget til at få post fra New York. Kig ind på bloggen, hvis I har lyst. http://themoldydoily.typepad.com/my_weblog/things_that_inspire_desire/index.html

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg synes det er en smart hat. og at det er en fantastisk tanke at forestille sig at kun du i hele verden bærer sådan en fin een. på den anden side... det kunne også være sjovt at tænke på at der spredt over den modebevidste del af verden går smukke damer rundt med røde hatte. hvad svarer du?

Ingegerd sagde ...

Jeg svarede, at jeg ville da ikke hindre hende i at gøre alle de damer lykkelige.

Anonym sagde ...

Jeg sætter min hat som jeg vil

Det er ikke let at sku’ være sig selv
Men det kan jo gøres med lidt lykke og held
Først så blir’ man født, og så blir’ man døbt
Nogen de blir’ solgt de aller fleste købt
Men vi er dog nogen, som ikke er til salg

Jeg sætter min hat som jeg vil
Og sætter den gerne på spil
Jeg bærer med min byrde med smil
For alt er et spørgsmål om stil
Men af og til så kniber det, det er de andres fejl
Eller også er det bare mig der er så pokkers stejl

Jeg sætter min hat som jeg vil
Og sætter den gerne på spil
Jeg tar mine klø som en mand
Man skal bare bruge sin forstand
Men af og til så kniber det, det er min egen fejl
Fordi jeg helst vil rutsche ned når bakken er stejl

Jeg sætter min hat over styr
Og selvom lektien blir’ dyr sir’ jeg Ninna for fa’en tag og smil
Det er jo et spørgsmål, ja det er et spørgsmål
Et spørgsmål om stil

[ TILBAGE ]

Ingegerd sagde ...

Tak mor, det var skægt.