søndag den 27. januar 2008

amokløber


Var til personale-fastelavns-fest på Kepler-Gymnasium i aftes. Wenni var ikke ligefrem begejstret over at skulle tilbringe lørdag aften sammen med et bundt gymnasielærere. Men det blev faktisk en ret skæg aften med lækker buffet og god dansemusik. Jeg ville egentlig være amokløber, men det syntes min mand sletsletikke var sjovt, så jeg improviserede i sidste øjeblik et elefantkostume. Wenni var ret tilfreds over, at alle festens damer mente, at han var som snydt ud af Johnny Depps næse.

7 kommentarer:

margrethe sagde ...

DE kommentarer man skriver er begyndt at forsvinde. prøver igen.

Fnis..........
Fik du dyppet snablen?
Er det da ikke Johhny Depp?

Ingegerd sagde ...

Dep betyder på tysk idiot. Så jeg vil hellere ha en Wellsandt.

Anonym sagde ...

sikke heldig johnny wellsandt er at kunne gå til fest med en så smuk elefant!

margrethe sagde ...

Samtale under frokosten. "Ved du igrunden hvad en amokløber er"? "Næh, mon Ingegerd har oversat maratonløber fra tysk og denne måske hedder en amokløber!"
"Vi spørger hende"

Ingegerd sagde ...

En amokløber er ( direkte oversat fra tysk ) en skoleelev, der tager sit oversavede jagtgevær, går i skole, skyder sine klassekammerater, sine lærere og sig selv.
Ha, ha, ville det ikke have været en morsom forklædning?

margrethe sagde ...

øh , sålænge man ikke kender nogen der er blevet skudt, kunne det -nej, jeg giver Wenni ret, det er sørme uhyggeligt og ikke spor sjov..

Anonym sagde ...

alt i alt en påmindelse til såvel lærere som skoleelever om at behandle elever, lærere og skolekammerater ordentligt.