lørdag den 31. maj 2008

ufarlig fødselsdag

Vi har fejret Ákis børnefødselsdag idag.
Han havde lavet en fin indbydelse med invitation til biograftur, men seks ud af de otte indbudte mente, at de enten ikke turde gå i biografen eller ville have deres far med eller nok ville gå ud, hvis det blev for farligt !!!! Áki har vist nogle meget følsomme venner.
Så vi endte med en fuldstændig ufarlig DVD hjemme i puderummet....og derefter legeplads.
Julius var som sædvanlig indbudt som Lias bedste ven og som Lias bedste fødselsdagshjælper.



Zoe suk var osse inviteret, hun var så ked af at skulle sige til Áki, at hun ikke kunne komme, at hun bildte ham ind, at hendes Oma var død. Indtil i morges, hvor hendes mor ringede for at fortælle mig sagens rette sammenhæng, gik jeg rundt og var ked af det på Zoes mors vegne. Men heldigvis var det lyv og latin......hun var bare inviteret til en anden fødselsdagfest, som hun allerede havde sagt jatak til.

5 kommentarer:

margrethe sagde ...

Tillykke igen - en dag udenfor planlægningen er pludselig helt fin.
Godt at Àli ikke havde modtaget sin robot, så var de små gæster vist flygtet ud af huset.
Jeg har set monsteret nu.
Hilsen
Kjeld

Ingegerd sagde ...

Hej Kjeld.
Áki sagde for nylig:"Neeej, hvor jeg glæder mig til Kári kommer hjem" Og jeg nåede lige at tænke, den stakkels dreng savner storebroderen, da han sagde: "for så får jeg robotten!"

margrethe sagde ...

jeg tror den lille sagde- for så fårjeg robotten og min mormor og Kàri kommer.

Ingegerd sagde ...

Men nej, det gjorde han ikke.

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger