søndag den 20. juli 2008

ring igen klokken 11


Kári holdt fødselsdag med sine bedste venner igår.
Alex, Max og Tim. Alle venner fra grundskolen.
Det var Tim, som Kári sloges så meget med, at jeg blev indkaldt til samtale med Fru Ørkenæg ( Frau Wüstenei ). Nå, men de elsker hinanden nu.




Efter bowling og kage, kørte jeg dem op til Tim fars kolonihave ( Gütle ) oppe på Achalm, hvor de skulle have bål, grille pølser og overnatte i telt. Vi havde en værre hyr med at få fat i lampeolie til faklerne, det var udsolgt i de første par forretninger.
Er det ikke et dejligt sted?


Jeg ringede her til morgen ( som de havde bedt mig om ), for at høre om de skulle hentes. Kári kunne næste ikke snakke. Han sukkede :"Ring igen klokken 11".
Jeg synes osse deres rygsække klirrede så underligt.


Det er udsigten på vej op til stedet, man ser ud over Reutlingen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jo, det er et dejligt sted. I burde også have sådan en Gütle.

margrethe sagde ...

Men hvordan har klirrehovedet det?
Det er da utroligt som de kan grine over ballonlyde- tror jeg!