søndag den 7. september 2008

Havets farver


Her nogle fotos fra Fejrup Strand i Århus bugt.


I baggrunden ses Skødshoved.







Ak ja, det var så den ferie!
Jeg har trykket en del gange på udløseren nede ved vandet. Så jeg har noget til de lange vinteraftner hernede i det mellemeuropæiske.
Jeg synes, det er forunderligt. Den følelse, der griber een i det øjeblik, man træder ud til havet. Man træder ind i en anden tilstand .... bølgernes brusen får mig til at slappe af og nyde øjeblikket.
Jeg savner havet. Jeg savner havets og strandens farver.

2 kommentarer:

mette sagde ...

åh ja...

Anonym sagde ...

Tja, - meget har ændret sig i lille
Danmark, men det har lyden, lugten og blikket ud over havet ikke.
Det er ganske godt at være her igen, - ville de sige i sønderjylland, i København er det bare kanon.(men det er det hele her på djæveløen!!)