mandag den 17. oktober 2011

morgenrunde

Mandag morgen vil Áki gerne køres i skole med bil, han har sport og sportshallen er et godt stykke fra skolen. Wenni og jeg kører ham, derefter tager vi ud i det blå og går morgenrunde med en glad Kvik.
I dag tog vi ud i et område lige i udkanten af Reutlingen, hvor vi aldrig har været før. Det var en god overraskelse. Først var der en flot udsigt til Alb, så kom der masser af kolonihaver - se her en fin postkasse! Jehovas vidner hilser. Wenni har taget disse billeder.

Ved "Lumppenhof" var der "Fuchsschafe", rævefår.

De var paralyserede af Kvik.

Lågen ved Lumppenhof.

1 kommentar:

margrethe sagde ...

Skulle jeg engang komme forbi den postkasse, ville jeg medbringe en boremaskine og et bor. Når jeg så havde fjernet alle bladene i postkassen og fundet en affaldscontainer til dem ville jeg vende tilbage og bore et hul i kassen forside.Den kunne derefter blive bolig for en stærefamilie og gøre bedre gavn.

Den gamle fåreavler har aldrig hørt om disse meget flotte får med det besyndelige navn rævefår. Det kunne være interessant at vide, hvor det navm stammer fra? Hvem kan mon google det ?
KHKjeld