onsdag den 13. februar 2008

gode storesøskende

Áki havde sin første aikidotræning idag. Onsdagsholdet udmærker sig ved at Jesko osse deltager, men det er en anden lærer, end Ylva har.
Læreren var ikke specielt begejstret i telefonen, da han hørte om en ny otteårig, som ville øve aikido på et allerede fuldt hold. Nå, jeg fik ham til at gå med til at Áki måtte komme een gang for at "snuse".
Da vi kom derhen idag, sagde han: " Nåååh, er det dig, Ylva og Káris lillebror" og skrev Áki på deltagerlisten med det samme.
Så var den hjemme.

Áki gik både stolt og genert til træning. Sjældent at se ham sådan. Det var sødt.

1 kommentar:

margrethe sagde ...

Jeg har set ham sådam, engang han var med mig i skole. Han fortalte mig også at han var genert! Pludselig dukkede den ægte/mere kendte Àki frem og erklærede højlydt at jeg hed Måms. Da jeg protesterede , sagde han at det hed jeg fra nu af. det synes klassens elever var vildt morsomt. Men han har faktisk tit kaldt mig for det siden.
Men det er da forøvrigt dejligt at han OGSÅ kan vise den side.