mandag den 16. juni 2008

spillesammen

Da Kári blev 3 og skulle til at lære violin, gik jeg hen på musikskolen for at melde ham til. De prøvede dér at forklare mig, at når man er så ung, kan man ikke lære så svært et instrument. Jeg gik hovedrystende derfra, fandt ham en suzuki-lærer, og har ikke sat min ben dér siden....før her i lørdags. Det er nemlig sådan, at Ákis violinlærer siden i sommers er blevet ansat i musikskolen, derfor er Áki nu musikskoleelev, og skulle deltage i lørdagens spillesammen-arrangement. Jeg må nok sige, der er sket noget i de forgangne 13 år! Der var ca 30 rødder på Ákis størrelse, som spillede sammen, det var virkelig imponerende!
Drengen synes osse det var sjovt, så vi glæder os til næste gang.

2 kommentarer:

margrethe sagde ...

Kan Àki spille der i sammenspilsgruppen på et eller andet tidspunkt?

Ingegerd sagde ...

Det kan faktisk godt være...der er et musikskoleorkester.