fredag den 10. april 2009

lydskrift

Áki har ikke været så ofte i skole her på det sidste. Men det betyder jo ikke at de intellektuelle udfordringer behøver at mangle. Bl.a. har vi oprettet en mailadresse, en travl brevveksling er resultatet.
Jeg sender alskens links til musik og film på You Tube. Her et par svar på mine mails:

Hej mor die der Kysen ferboten og mein fahrat er regdie gode. Momen gerne be om mere?
Kys Áki.
("Küssen verboten" og "Mein Fahrrad" er hits fra 90´erne af Die Prinzen, red.)


Mo men gerne fo nunge mejer Videoer.
Kys Áki.


:"Hej Mor de a et schout Video. Kåss Áki.
__________________________________________________________________________

2 kommentarer:

margrethe sagde ...

de grinde vi majt a- onskyl har ege tid te a skriv mer.
mårmor

mette sagde ...

jeg var nødt til at vente med denne kommentar til efter påske da jeg ellers ville være kommet til at afsløre hemmelige informationer. jeg har nemlig også fået mails fra aki. og da jeg spurgte ham om han havde fået skrevet nogle gækkebreve kom følgende svar:

Hej Mette, ja ha sgrävet 2000 gegebrefe wi sgal bae lie za 000 weg. Kys Áki.