søndag den 3. januar 2010

tiptop

Til jul fik børnene teater- og cirkus-billetter. De to store og Wenni var til teatersport, medens Áki og jeg var i Die wilden Schwäne. Alle var lykkelige, begge opførelserne var tiptop.
I aftes var der så cirkus.

Der var alt, hvad der hører til, undtagen et cirkusorkester.

Et varieret og underholdende program. Der var endda løver. Det har I vist aldrig set derhjemme.... så her er et par fotos.


...og da pauseklovnen hev vores egen søde Wenni ind i manegen, var der ikke et øje tørt.

Vi havde alle en dejlig aften.

2 kommentarer:

margrethe sagde ...

DEt lyder som om de gaver har været rigtig gode. Løver var der i min barndom, men så vidt jeg ved er det forbudt at optræde med dem i cirkus nu til dags.
Vi morede os kongeligt og højlydt over Wenni som pauseklovn, godt valgt af den rigtige klovn!!

mette sagde ...

hvor er wenni bare modig! hver gang jeg har været i cirkus, var min største frygt at blive trukket ind i manegen af en klovn!