lørdag den 6. marts 2010

passende sofa

Kári har i lang tid ville gøre sit værelset lidt mere hyggeligt. Han har pillet sit skrivebord ned. Han mener, at HVIS han overhovedet laver lektier, så foregår det alligevel enten i sengen, i toget eller i skolen. Der skal nu mere til at forarge mig. Jeg fortalte ham, at da jeg gik i gymnasiet, lavede jeg lektier i pjæktimerne, hvorefter min mand, var ved at kløjs i kaffen.

Nå....endelig fandt vi en passende sofa i AWO (føromtalte genbrug), som mændene så fik hentet.

Den skulle lige ha en kærlig hånd.

Nu er den klar til hygning.

4 kommentarer:

margrethe sagde ...

ja men den ser jo fin ud den sofa--- men der er noget jeg ikke forstår- har Wenni nogen sinde lavet lektier?????

Ingegerd sagde ...

Det tror jeg ikke. Men det er vel noget med at være et godt forbillede, også selvom det er lyv.

margrethe sagde ...

DEn morale må jeg sove på mindst flere nætter....

Unknown sagde ...

Det ser da meget hyggeligt ud.