torsdag den 14. oktober 2010

hvad laver han?

Ylva spurgte mig forleden: "Ser du egentlig nogensinde Kári? Jeg ser ham jo om morgenen i toget og så nogengange i skolen."
Nææææ, det er sjældent, må jeg nok indrømme.
Han kommer afogtil hjem og varmer madrester. Så sørger jeg for at udstyre ham med nogle STORE madpakker inden han forsvinder igen.
Hvad laver han, vil I nok gerne vide. Ja, se, det ville jeg jo såmænd også gerne. Men så meget kan jeg berette, at udover skolen er der en masse venner, som ringer og vil lave aftaler (forleden var han pludselig afsted til Beuren Termalbad).....
Så er der nu hele TO bands, hvoraf det ene Hustle´n´bustle har en del jobs.
Skolen tager en del tid. Kári har slet ikke musik mere. Da han så, hvem der skulle være hans musiklærer de næste to år, blev han bleg og skyndte sig at skifte kursus. Nu skal han så være student med etik som hovedfag.

Ingen kommentarer: