lørdag den 16. oktober 2010

Stuttgart

Tænk engang, Nina havde kun været i Stuttgart EEN gang før! Det svarer vel til folk i gamle dage fra Vesterbro, som aldrig havde været på Rådhuspladsen.
Nå...nu har hun fået set både Korbmayer , som er den fineste baby og børne-tilbehørsforretning i Stuttgart......

Derfor fører de mine ting (ha, ha!).....

......samt Koenigx, som var den hotteste café, dengang jeg boede dér. Den er stadig halvfemser chick, egentlig allerede retro.

Og ja, man kan sige Brezel: "Breee".

4 kommentarer:

mette sagde ...

jeg kan da godt blive lidt tøsefornærmet når I (læs:marius) kommer til stuttgart uden at ringe til mig...

Ingegerd sagde ...

Jamen, jamen....vi havde kun 2 timer til det hele. Og halvdelen af tiden sad vi og planlagde, hvordan vi næste gang både skulle shoppe og spise ude sammen med dig.

Nina sagde ...

Neaj du var bestemt ikke glemt - jeg er meget frisk paa at min besögsfrekvens til Stuttgart skal öges betragteligt og desuden hvis vi igen skal paa cafe med ham Marius er en ekstra overvaager ikke helt af vejen da han gerne vil splitte hele bixen ad....Og det med at shoppe og spise kunne vi jo göre en fredag UDEN ham Mariusmusen.

mette sagde ...

JAAAA!