mandag den 1. november 2010

velopdragen

Ylva og jeg har fået en ny hobby.....vi går i hundeskole med Kvik.

Øvelsespladsen ligger ikke langt fra skovbørnehaven, i Markwasen.

En træner lærer os øvelser, som skal udmunde i en velopdragen hund.

Da Kvik er ret ræd for de andre hunde, og derfor har svært med at koncentrere sig sammen med dem, får han også lidt specialundervisning alene.
Ylva er så glad for træningen, at hun endda har tilmeldt sig et "klikkerkursus" sammen med Kvik men uden mig. Det er virkelig kun noget for entusiaster.

2 kommentarer:

margrethe sagde ...

Der er to meget velopdragne personligheder på de billeder.
Vi har lige besøgt hundekusinen i England Figgy, hun er 6 måneder og har stor appetit på livet. Hun kaster sig ud i mødet med andre hunde, jeg tænkte tit på om de to i grunden ikke kunne finde ud af det samme. Ellers kunne de vel spille kort , ligesom de andre fætre og kusiner!

margrethe sagde ...

Jeg har læst linket om klikkertræning.
Det ser meget fornuftigt ud,
så bare klø på Ylva. Du har fat i det rigtige - tror jeg
Glæder mig til at høre hvordan det går
KHKjeld