onsdag den 21. november 2007

mangelvare


For jer derhjemme er det jo ikke noget tema. Men for os udenlandsdanskere er det et alvorligt emne, som vi bruger meget energi på at efterforske og teste. Lakrids.
Jeg har i Edeka fundet et nyt mærke, som straks blev indkøbt og testet.
De sort/røde pastiller skulle ifølge posen være salmiak. Ha, ha, de når ikke deder turkisfarvede franske saltpastiller til sokkeholderne. Penge ud af vinduet.
Den store pose ( 400g) er lidt bedre. Der er ikke stærk lakrids med, men nogle ret gode saltkringler. Men halvdelen af posen er lakridsskumfiduser, og de er egentlig mere velegnede til isolationsmateriale.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

jaja den fejl har jeg også tit begået, og troet at de har forstand på den slags her. som tyskerne siger håbet dør (til) sidst. måske skulle jeg begå endnu en bestilling til min hemmelige leverandør? er du trængende?

Anonym sagde ...

skal vi tage nogle med???

Ingegerd sagde ...

Selvfølgelig er jeg trængende, men nu skal deder 400g ( tonssvære ) jo lige udslettes først. Men, de damer, tak for tilbudene.