lørdag den 26. april 2008

Enke

Telefonsamtale med Mette:
Ingegerd : "Hvad, ringer du hjemmefra, hvoffor er du ikke på arbejde? Er du syg?"
Mette, afslappet : " Neeej, neeej, jeg skal først starte senere på kontoret idag"
Ingegerd, vildt forundret, fordi damen plejer at være uundværlig på det filmsproduceringskontor, hvor hun arbejder : " Jamen, hvordan kan det være?"
Mette : " Jo, fordi jeg skal spille DEN HVIDE ENKE oppe på HohenUrach Burgruine i aften...der skal vi optage en filmscene.""Fnis!"

Og så er det man ikke ved hvad man skal svare..........
Jeg glæder mig MEGET til de lovede fotos. Skal jeg putte et i bloggen?
Indtil videre et link til et par fotos fra spøgelsesborgen.

2 kommentarer:

margrethe sagde ...

I Danmark er der en statue der hedder Ibsens enke. Bare man da kunne sætte den ind på bloggen....
men nu sender jeg den til Ingegerds e-mail adresse, så mon hun afgøre om der er lighed mellem denne og Mette!

Ingegerd sagde ...

Tja, mor, jeg ved det jo ikke, for hun har jo endnu ikke sendt mig et billede.