tirsdag den 22. april 2008

mindst 40°

Så røg den weekend. Halsbetændelsen startede midt i html-kurset i fredags, og jeg sad hele lørdagen og skar tænder og holdt mig fast til bordkanten med mindst 40° feber, mens jeg prøvede at forstå og huske alt hvad læreren sagde. Og tænkte, dether kommer til at koste. Det gjorde det osse : da kurset var slut kastede jeg mig i seng og overgav mig feberen og det er først idag, jeg er nogenlunde menneske igen.
Og nu ....ha!......har jeg fået installeret et htmlprogram på min mac. Det hedder Smultron ( fordi det er lavet af en svensker). Er det ikke pænt? Og selve programmet er mægtig pænt lavet. Og jeg er så spændt på at komme igang, for nu er vejen ikke mere så forfærdelig lang, før jeg selv kan lave en hjemmeside. I ved sådan, snakke mere intimt med min computer, få et tættere forhold til den, så vi bedre kan forstå hinanden. Kommunikation, I ved!

6 kommentarer:

margrethe sagde ...

Her vokser vores smultron i haven bare!
Godt du har det bedre.

margrethe sagde ...

Det der jordbær ser interessant ud. jeg sender det videre til andre mac´ere i familien - Katrine og Rasmus.
Hilsen
Kjeld

mette sagde ...

har strax downloadet og aner ikke hvad jeg skal bruge det til. jordbæret er meget pænt. vil gerne anmode om et liasfest-indslag: "ingegerd lærer mette smart html"!

Ingegerd sagde ...

Den klarer vi på fem minutter, Mette.
Æhhh, bare nu ikke osse Rasmus og Katrine skal hjælpes!

margrethe sagde ...

Har sendt det til en veninde i USA, hun vil sikkert også gerne have hjælp!

Ingegerd sagde ...

Mod en flybillet?