søndag den 10. maj 2009

min dag

Kære læsere, I forventer naturligvis en udførlig Áki-fødselsdags-billedeserie. Men den må I vente med, for idag er det Mors Dag her i de tyske lande, og I skal da se hvad jeg har fået af husets tre herrer. Ylva er undskyldt, hun har travlt med at tæve sin fysiklærer i bordtennis oppe på Föhr, berettede hun i telefonen i morges.
Dette gådehæfte, havde børnene i Ákis klasse lavet:


Denneher pragtbuket tryllede min mand frem. (Er jeg hans mor?!!!!)

Digtet her er fra Kári, 16 år. Det med Mein Lieber Schwein, er en led hentydning til en fejl, jeg i starten tit lavede på tysk, det hedder mein lieber Schwan. Ha, ha, ikke sjovt. Men jeg skulle nu klemme en tåre alligevel.

1 kommentar:

margrethe sagde ...

jamen du er da en fantastisk mor- din mor er da stolt af dig....