torsdag den 15. oktober 2009

højere end en trækbasun

Vi har fået baby.
Han hedder Marius Herbert. Det synes min egen Werner Herbert er et sejt navn. Og da en Marius var min første guitarlærer, tror jeg, at det bliver et musikalsk barn.

Jeg så ham allerede, da han var en uge gammel, og undrede mig over, at Lias ikke havde travlt med at komme med hen og besøge ham også.

Men nu kom han så, ledsaget af mor og søster, i den stolte alder af en hel måned. Det var så sjovt at se Ylva og Ákis reaktion, de var så overraskede over hans ringe størrelse....det er simpelthen deres første baby. Jeg synes, billederne viser meget godt, hvor sød og sjov, de synes han er.

Ákis kommentar lød: "Han skriger højere end en trækbasun". Og det kan der faktisk være noget om.

Mor og tante.

1 kommentar:

mette sagde ...

åh hvor ser han nuttet ud... smart hår!
har du strikket hans sokker?