tirsdag den 6. april 2010

savner du?

Mette og Julius har været på hyggeligt påskebesøg. Vi fik lammesteg og Mette havde mægtig god film med, som vi så om aftenen. Og så kom hun til at spørge til min computer, om der var noget hun kunne hjælpe med. Og det var der så, det tog en hel eftermiddag. Må man gerne gøre det mod en fuldtidsarbejdende kvinde anden påskedag? Nej vel!
Nu er jeg flov.

Nå....når de to har været på besøg, finder jeg ALTID noget, de har glemt.....og det er blevet en fast joke, nå, hvad glemmer vi mon denne gang!
Men i dag kunne jeg underligt nok slet ikke finde noget......eller savner du mon dine kastaniegrene, Mette?

3 kommentarer:

mette sagde ...

åh ja, men de står jo også så fint hos dig.
til gengæld beholdt jeg din dvd som jeg havde med for at aflevere. : ) .

margrethe sagde ...

Troede kun at man var glemsom i min alder....

mette sagde ...

: ) i mit tilfælde har det absolut intet med alder at gøre. det er medfødt.