lørdag den 15. januar 2011

handle om

En gang om året skal man her i landet lave en større opgave, som skal præsenteres for klassen. Den kan man lave i alle fag - det skal bare aftales med læreren. Sidste år holdt Ylva foredrag om A-formater i matematik, i år skal det handle om det engelske skolesystem, faget(og sproget) er engelsk. GFS =gleichwertige Feststellung von Schülerarbeiten bliver foredraget kaldt. I folkemunde: Ganze Familie schafft (hele familien arbejder). I Ylvas tilfælde ikke helt forkert, her bliver moster pumpet for oplysninger over skype - efter alle kusinerne har været igennem møllen.

3 kommentarer:

margrethe sagde ...

hov hov ylva må vi se dit hår rigtigt- det ser dælme smart ud......

mette sagde ...

lyder spændende, men jeg tilslutte mig margrethe. jeg kan altså ikke koncentrere mig om indholdet, når jeg bliver distraheret af en nyt udseende ylva.
très chic! vi-vil-se-mer!!!

margrethe sagde ...

Godt du kan holde de gamle hoveder i gang med noget, Ylva
- at de er mest interesseret i din frisure er da meget sødt.
KHKjeld